Trening

Motivated-update!

Har dere sett mitt siste innlegg p Motivated.no?

Her har jeg skrevet om mitt treningsopplegg jeg har ftt laga av Personlig Trener.

Finn innlegget HER!♥





N er det min tur!

MOTIVATED-bloggen har ftt kjemperespons og vi er godt i gang med presentasjonsrunden av medlemmene. Hittil har vi blitt ti jenter, og alle har sine omrder de er gode p og har erfaringer med - noe for enhver smak!

Idag er det Gudrun Jona og meg som skal presenteres, og dere m virkelig f med dere Gudrun sitt innlegg! Hun har gjort en utrolig jobb med kroppen sin, og i lpet av ett r har hun mistet 30 kg! Innleggene ligger allerede ute, og du kan lese mitt her!





Heng deg p! Get motivated - and stay motivated!

Er dere klare?

N er den nye fellesbloggen oppe gr! Her kommer vi til skrive om tema som trening, motivasjon og kosthold. Vi er en jentegjeng som har ulike ml; noen vil ned i vekt og noen vil opp. Her er det noe for alle, og vi har alle ulike verkty og metoder for n de ulike mlene vre!

Jeg skrev et innlegg om den for noen dager siden (her) og fikk massevis av positiv respons! Design og header er ikke helt p plass enda, men vi verker alle etter komme igang, s n er det innholdet som gjelder!

Vi har allerede postet vre frste innlegg, og n kommer presentasjonene av medlemmene fortlpende, heng dere p og flg med!

Sjekk ut bloggen vr HER, eller trykk p logoen!

Jeg har en nyhet!

For noen dager siden begynte jeg og noen andre flinke jenter pnske p en id... Det var Siri som kom opp med ideen frst, og s ble det flere som hengte seg p, og n er vi 8 flotte jenter som pnsker sammen...

Vi skal starte opp en fellesblogg med tema trening, motivasjon og kosthold! Vi kommer til skrive hver vre kvalitetsinnlegg med tips til trening, forslag til sunn og god mat og om hvordan en kan n mlene en har satt seg!

Flg med, bloggen er snart oppe gr!

Are you ready to become MOTIVATED?




Endelig igang!

N fler jeg at endelig er i gang med treninga! Jeg har holdt p i et par uker n, men har ikke turt skrive s mye om det, i tilfelle jeg skulle falle tilbake til gamle synder. Jeg har jo trent litt i lpet av hsten ogs, men ikke srlig systematisk, og gjerne bare 1-2 ganger i uka, nr jeg har orka...

Etter at jeg begynte i full jobb har jeg vrt innmari sliten p ettermiddagene, s jeg har rett og slett ikke orka. Men n, n begynner det komme seg, i tillegg til at jeg har egen bil, noe som gjr det litt lettere komme seg dit (lite motiverende mtte g til og fra trening i 18 minusgrader..)

Idag fler jeg at jeg har hatt en god ta-vare-p-meg-selv dag! Det ble en kjapp , men effektiv, treningskt p 45 minutter idag, etterfulgt av et kvarter i solarium.


Den beste treningslta akkurat n: Nicole Scherzinger - Poison

Her er dagens kt:

♣ Oppvarming: 10 min rask gange (6,5 km/t)
Geriljakardio: 20 sek spurt (12,5 km/t) 10 sek hvile x 8
Styrke p underkropp: 25 min
Nedtrapping: 5 min gange (6 km/t)

Geriljakardio er en supereffektiv mte trene intervaller p. Utenom oppvarming tar det kun 4 (!!) minutter, og du blir ddssliten. Jeg henger som et slips over mlla nr jeg er ferdig, og det er s deilig slitsomt! Etterp tar jeg et minutt eller fem med gange, bare for hente meg litt inn igjen. Jeg lper i 12,5 km/t n, og har gjort det siste uken, men fra i morgen av er det bare turn it up a notch, til 13 km/t! Jeg har planer om ke 0,5 km/t per uke, fr jeg nr mitt gamle ml som jeg tror l p 16 km/t.

P iform.no fant jeg en artikkel om geriljakardio, og den kan du lese HER. En kjapp oppskrift p gerilja (hentet fra artikkelen) fr her:

Nedtrapping etter trening er viktig for renske ut slaggstoffene som frigjres under treningskten. Nedtrappingen gjr at du ikke blir like stiv dagen etter. Dette lrte en PT-kompis meg nr han hjalp meg sette opp treningsprogram for et rs tid siden.

N skal kosekiloene vekk!



S, er det flere som er igang med treningen?
Har dere prvd geriljakardio?

hits